ZŁOTY KLUCZ DO UDANYCH ZAPISÓW

Jak się przygotować do zapisów? Kiedy? Które działania uaktywniać wiosną, a które jesienią? I dlaczego?!! Zapisy to obszerny temat w naszej branży. Temat jest aktywny niemal cały rok, bo albo się przygotowujemy do zapisów, albo zapisy trwają, albo wyciągamy wnioski z zapisów. Każda faza jest równie ważna i przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe!

 


 

CO ZYSKASZ?

  • Uświadomisz sobie, gdzie jesteś. Pokażemy Ci jak zrobić użyteczne narzędzie z prostych statystyk.
  • Skorygujesz swoją ofertę i cennik, żeby nie były intuicją ani przypadkiem tylko celowym, przemyślanym działaniem. 
  • Ustawisz sobie swoje cele zapisowe: ilu i jakich klientów chcesz mieć?
  • Zaplanujesz akcje promocyjne w odpowiednim czasie z uwzględnieniem pory roku i charakteru zapisów
  • Ustalisz najlepsze dla siebie akcje naprawcze (jeśli potrzeba).
  • Dowiesz się, co mówić pracownikom, jeśli zapisy idą kiepsko i morale spadają.
  • Przełożysz Twoje cele na cele całego zespołu i zaczniesz grać w zapisy drużynowo.
  • Zdecydujesz czy, komu i jakie premie przyznawać za zapisy.
  • Dowiesz się, jak doceniać zaangażowanie pracowników, ich sukcesy i jak organizować motywującą celebrację.

 

Z CZYM WYJDZIESZ?

Z gotowymi narzędziami do ogarnięcia:

  1. KONTYNUACJI
  2. ZAPISÓW
  3. KONTAKTÓW Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI