ZŁOTY KLUCZ DO UDANYCH ZAPISÓW
Jak się przygotować do zapisów? Kiedy? Które działania uaktywniać wiosną, a które jesienią? I dlaczego?!! Zapisy to obszerny temat w naszej branży. Temat jest aktywny niemal cały rok, bo albo się przygotowujemy do zapisów, albo zapisy trwają, albo wyciągamy wnioski z zapisów. Każda faza jest równie ważna i przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe!
CO ZYSKASZ?
- Uświadomisz sobie, gdzie jesteś. Pokażemy Ci jak zrobić użyteczne narzędzie z prostych statystyk.
- Skorygujesz swoją ofertę i cennik, żeby nie były intuicją ani przypadkiem tylko celowym, przemyślanym działaniem.
- Ustawisz sobie swoje cele zapisowe: ilu i jakich klientów chcesz mieć?
- Zaplanujesz akcje promocyjne w odpowiednim czasie z uwzględnieniem pory roku i charakteru zapisów
- Ustalisz najlepsze dla siebie akcje naprawcze (jeśli potrzeba).
- Dowiesz się, co mówić pracownikom, jeśli zapisy idą kiepsko i morale spadają.
- Przełożysz Twoje cele na cele całego zespołu i zaczniesz grać w zapisy drużynowo.
- Zdecydujesz czy, komu i jakie premie przyznawać za zapisy.
- Dowiesz się, jak doceniać zaangażowanie pracowników, ich sukcesy i jak organizować motywującą celebrację.
Z CZYM WYJDZIESZ?
Z gotowymi narzędziami do ogarnięcia:
- KONTYNUACJI
- ZAPISÓW
- KONTAKTÓW Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI